3. srp 2011.

Robinho: Neymar je prirodni i neviđeni talenat

Fudbaler Milana, Robinho, kaže da žali za nekim stvarima iz svoje prošlosti. Tvrdi da je Nejmar neviđeni i prirodni talenat...

Krivo mi je zbog dvije stvari koje su se dogodile u mojoj karijeri. Kako sam napustio Santos i kako sam otišao iz Real Madrida. Što se tiče Santosa stvari su mogle biti drugačije, ali ne i u Madridu. Sve je to iza mene. Na to sada gledam kao na iskustvo više", izjavio je Brazilac.

Bivši fudbaler Manchester Citiya, takođe, je iznio svoje mišljenje o Nejmaru koga povezuju sa madridskim Realom...

"Ja sada imam 27 godina, a Nejmar 19", naglasio je.

"Trudit ću se da mu dajem korisne savjete, kako na terenu, tako i van njega, iako njemu savjeti nisu ni potrebni jer je rođena zvijezda i prirodni talenat", zaključio je fudbaler Milana.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ako želite da vaš link od bloga bude na ovom sajtu, javite se u bilo kojem komentaru ...