5. srp 2011.

Materazzi je 2005. godine mogao završiti u redovima Milana !?

Materazzi pravi penal nad Ibrahimovićem
Veteran italijanskog fudbala i dugogodišnji borac crno-plave strane Milana, Marco Materazzi, otkriva da je vrlo lahko u 2005. godini mogao da pojača redove ljutog gradskog rivala.

Doskorašnji defanzivac Intera poznat po svojim provokativnim nastupima nije omiljena figura među navijačima Milana.

Ipak, u 2005. godini, Marco Materazzi bio je blizu prelaska u redove rossonera.

“Roberto Manćini tada nije vjerovao u mene i ja sam bio na pragu prelaska u Milan!”

“To bi bila velika greška, ali u to vreme mi se činilo da, ako to ne uradim, neću ići na svjetsko prvenstvo u Njemačku.

Razgovarao sam sa Lipijem koji me je uvjerio da računa na mene i tako mi promjenio život.” otkriva Marco Materazzi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Ako želite da vaš link od bloga bude na ovom sajtu, javite se u bilo kojem komentaru ...